Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
Έχετε υβριδικό αυτοκίνητο; Πείτε μας τη γνώμη σας.
  • Page:
  • 1

TOPIC: Honda Civic Hybrid 2008

Honda Civic Hybrid 2008 3 years 1 week ago #178

Χαίρετε!
Επειτα απο 4μηνη αναζήτηση στην αγορά αυτοκινήτου (καινούργια και μεταχειρισμένα) κατέληξα και αγόρασα το Honda Civic Hybrid (ΗCH εν συντομία). Η σύγκριση με το "παλιό" μου αυτοκίνητο θα ήταν άδικη. Κάτοχος επι 13χρόνια ενός nissan sunny 1.4slx μπορώ να πω με σιγουριά ότι ήταν ένα πολύ αξιόλογο αυτοκίνητο, αλλά πλέον είχε έλθει το πλήρωμα του χρόνου.

Θες κόλλημα, θες καπρίτσιο (ή και βίτσιο για μερικούς) το νεο μου αυτοκίνητο το ήθελα με κάποια συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και εξηγούμε:
-Το ήθελα αυτόματο
-Να έχει cruise control
-Να βγαίνει με ανοιχτόχρωμες ταπετσαρίες
-Εως 1.4 κυβικά για λόγους οικονομίας και φορολογίας.

Αφού λοιπόν κοίταξα αρκετά απο τα νεα μοντέλα κατέληξα στο HCH. Για καινούργιο βέβαια ούτε λόγος, αφού αφενός τα 24 χιλιάρικα ήταν εντελως εκτός bugdet αφετέρου το μοντέλο αλλάζει το 2012 και εννοείται ότι δεν αξίζει να δώσεις λεφτά για το "παλιό" μοντέλο και ας το πάρεις ολοκαίνουργιο.

Ψάξιμο στις αγγελίες λοιπόν (αυγουστιάτικα) και ότι έβρισκα ήταν σε εμπόρους εισαγωγή απο γερμανία.Λέω με εισαγωγή δεν μπλέκω και ας ήτανε μοντέλο 3ετίας με 12.000χλμ (και καλά...)

Τελικά προέκυψε το τωρινό μου στην Θεσ/νικη, μεταχειρισμένο,2008,30.000χλμ. Εγιναν οι κινήσεις και το πήρα.
Πρώτες βόλτες λοιπόν και πρώτη εντύπωση το αυτόματο κιβώτιο.
Τι τεμπελιά είναι αυτή?Τι ραχατλίκι?Αγγίζεις το γκάζι και τσουλάει,πατας κι άλλο, δινει, τ αφήνεις, φορτίζει.Πατάς φρένο φορτίζει κι άλλο.Πριν το πάρω είχα τον προβληματισμό πως θα γίνεται αυτό το αμάξωμα που η Honda το δίνει με 1.8 κινητήρα, να κινηθεί αξιοπρεπως με μοτέρ 1.3 και μπαταρίες...
Ε μια βόλτα με έπεισε! Σιγουρα δε σε κολλάει στο κάθισμα, αλλά το αυτοματάκι κάνει τη δουλειά του υπερ του δεοντως καλά! Πατας για προσπέραση, ο κινητήρας ανεβάζει γρήγορα μέχρι τις 6.000σαλ και "κολλάει" εκεί το στροφόμετρο και τα χιλιόμετρα μαζέυονται αρκετά γρήγορα. Ακόμη και ψηλά έχει όμορφες ρεπρίζ και δε σ αφήνει ξεκρέμαστο. Δινει και η μπαταρία όλο το φορτίο της και η προσπέραση πραγματοποιείται ομαλότατα.
Στη πόλη πάλι στο σταμάτα ξεκίνα τι να πω?Πόσο άνετο είναι?Λογικό, τέρμα τα πρώτη νεκρά , πρώτη δευτέρα. Απαλό άγγιγμα στο γκάζι τσουλάς, φρένο, σβήνει ο κινητήρας μόλις σταματήσεις (πρέπει να έχεις περάσει τα 12χλμ/ωρα στο ταχύμετρο για να λειτουργήσει το autostop)

Αυτόματο κιβώτιο λοιπόν.Ολα τα καλά του κόσμου?Ε όχι κι όλα. Οπως κάθε σύστημα έχει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά του. Ναι τεμπέλικο άνετο κλπ κλπ, αλλά στερεί την αίσθηση του νεύρου στο αυτοκίνητο. Μπορεί σε απόλυτες επιδόσεις να είναι το ίδιο ή καλύτερο απο ένα συμβατικό (μιας και στο γκάζι κρατά τον κινητήρα μονίμα στην περιοχή που δίνει τα άλογα του) αλλά σαν αίσθηση δε το νιώθεις. Αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, αφού η δουλειά γίνεται έτσι κι αλλιώς, απλά ξενίζει -να το θέσω έτσι- η αίσθηση(ή καλύτερα η έλλειψη της αίσθησης) . Παρόλα αυτά είναι κάτι που συνηθίζεται.
Ενα ακόμη "θέμα" να το πώ έτσι είναι οι ελιγμοί παρκαρίσματος.Και εξηγώ.

Σε κανονικές συνθήκες παρκαρίσματος δεν τίθεται ζήτημα. Οταν όμως θες να παρκάρεις πχ με τις δυο ρόδες στο πεζοδρόμιο (πραγμα καθόλου σπάνιο στις πόλεις...) τότε έχεις να κάνεις με την απουσία συμπλέκτη. Καταλαβαίνετε τι θέλω να πω.Εκεί που στο κανονικό κοντρολάρεις τη δύναμη του κινητήρα με το συμπλέκτη και λίγο γκάζι(για να ανέβει ο τροχός στο κράσπεδο) στο αυτόματο δε γίνεται ευκολα. Κολλάς τον τροχό στο κράσπεδο και σταματάς.Δίνεις λίγο γκάζι, τίποτα. Δινεις λίγο ακόμη...μπα. Λίγο ακόμη(αλλά οι στροφές πλεον έχουν ανέβει κάμποσο) και κάτι αρχίζει να γίνεται. Με το που θα ανέβει ο τροχός (και ακριβώς εκεί που θα συμπλεκτάριζες κανονικά) τ αμάξι θα "χιμήξει" μπροστά (ή πίσω αναλογως) και θέλει προσοχή και συνήθεια μη μαζέψεις αυτοκίνητα,κάδους, τοίχους, περαστικούς! Οταν είσαι με το μπροστινό τροχό να ανέβει μπορείς βεβαια να ρίξεις στο κιβώτιο την L ουτως ώστε να έχει περισσότερη ροπή απο χαμηλά, αλλά και πάλι θέλει σύνεση στο γκάζι.

Ακόμη ταξιδάκι δεν το χω παει, αλλά με μια συντομη βόλτα στην Α.Ο. είχε 110χλμ με 1900σαλ. Καλά είναι.Ο μετρητής δείχνει κάπου 5και κάτι λίτρα.Επιφυλλάσομαι για κανονικό ταξίδι.

Και για να κλείσουμε με το θέμα κιβώτιο να τονιστεί ότι στην ουσία δεν έχεις επιβράδυνση με "κατέβασμα" λόγω αρχιτεκτονικής και τρόπου λειτουργίας του cvt. Στα παλαιότερα αυτόματα με μετατροπέα ροπής το κατέβασμα υποβοηθούσε αρκετά στο φρενάρισμα. Στο cvt το φρένο του κινητήρα είναι πολύ πολύ ελαφρύ, και ας ανεβαίνουν οι στροφές ψηλά. Ουτε κι αυτό είναι ουσιαστικό μειονέκτημα, αλλά μια ιδιαιτερότητα του κιβωτίου που πρέπει να συνηθίσεις και να λαμβάνεις υπόψη (μιας και στο παλιό μου νισσάν χρησιμοποιούσα πολύ τα κατεβάσματα για την επιβράδυνση του αυτοκινήτου -απλοί δίσκοι όχι αεριζόμενοι μπροστά και ταμπουρα πίσω...)

Να μιλήσουμε και για το φλέγον θέμα της κατανάλωσης. Υβριδικό 1.3, οικονομικό ναι, υπο συνθήκες όμως. Which are.... περιαστική μετακίνηση! Είναι σαφές οτι ο τρόπος που επέλεξε η Honda για να μετατρέψει το civic σε υβριδικό ακολουθεί εντελώς διαφορετική πεπατημένη απο το έταιρο Prius της Toyota.
Η υβριδική εκδοχή του Civic μπορεί θεωρητικά να τοποθετηθεί σε κάθε αυτοκίνητο με συμβατικό κινητήρα.Στην ουσία καταργείς τον σφόνδυλο (βολάν) στην έξοδο του στροφαλοφόρου και
τοποθετείς το μοτέρ υποβοήθησης(ΙΜΑ) το οποίο φροντίζει να "αποφορτίζει" τον στρόφαλο όσο μπορεί και του επιτρέπει κάθε φορά ο προγραμματισμός του. Αυτός άλλωστε είναι ο δρόμος που θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι κατασκευαστές όταν αποφασίσουν υβριδικά (κι όχι απλά ηλεκτρικά, γιατί εκεί μπαίνουμε σ άλλα χωράφια)

Αυτή η διάταξη λοιπόν χαρακτηρίζεται μεν υβριδική, ουδεμία σχέση όμως δεν έχει με την αντίστοιχη του prius και τις καταναλώσεις του εννοείται. Το IMA αποδίδει ικανοποιητικά, σε περιαστικές μετακινήσεις και όχι σε συνθήκες βαριάς κυκλοφοριακής συμφόρησης. Αυτό το επαναλαμβανόμενο σταμάτα ξεκίνα δεν επιτρέπει στον κινητήρα να μπεί σε glide mode(ηλεκτροκίνηση στην ουσία η οποία ενεργοποιείται σε ταχύτητες απο 20εως 50χλμ με ελάχιστα πατημένο γκάζι. Ο κινητήρας τότε κλείνει τις εισαγωγές των 3 απο τους 4 κυλίνδρους και λειτουργεί μόνο τον έναν στο ρελαντί μηδενίζοντας ουσιαστικά την κατανάλωση)με αποτέλεσμα το συστημα autostop απο μόνο του να μη μπορεί να ρίξει ικανοποιητικά την κατανάλωση. Αντίθετα το prius σ αυτές τις συνθήκες αποδίδει άριστα μιας και έχει δυνατότητα αμιγούς ηλεκτροκίνησης μεν, έως 2.5χλμ απόσταση δε(για να τα λέμε όλα)

Οπότε το αυτοκίνητο αναγκάζεται να λειτουργεί συνεχώς τον κινητήρα του. Με αναμμένο τον κλιματισμό συνεχώς και συνθήκες βαριάς κίνησης έγραψε 8,4lit στα 100. Ικανοποιητικά για συμβατικό, χωρίς όμως να μπορεί να εκμεταλευτεί το πλεονέκτημά του.

Αντίθετα στη περιοχή που κατοικώ και κινούμε συνήθως (και μπορεί να χαρακτηριστεί περιαστική) οι καταναλώσεις ουδεμία σχέση έχουν! Εκεί το αυτοκίνητο μπαίνει πολύ συχνά σε glide mode και για αρκετή απόσταση, οπότε οι καταναλώσεις πεφτουν στα 6 με 6.5 λίτρα.(τώρα μάλιστα!)

Να σημειώσω ότι μιλάω για καταναλώσεις μετρημένες στην αντλία κι όχι μόνο στην ένδειξη του ταμπλώ(που είναι ελαφρώς χαμηλότερη απο την πραγματική)
Οπως και να χει το αυτοκίνητο μπορεί να χαρακτηριστεί οικονομικό (σε σύγκριση με άλλα συμβατικά αυτοκίνητα,γιατί αν μιλήσουμε για κινήτηρες tsi κλπ που πλασάρονται κι αυτοί για οικονομικοί οι διαφορές είναι χαοτικές!)πάντως όχι ότι κινείται με τον αερα, είπαμε υβριδικό αλλά μην τρελαθούμε κιόλας!!!!

Κι αυτό το λέω γιατί πολλά άτομα που τους λέω ότι έχω υβριδικό, μάλλον περιμένουν να ακούσουν για καταναλώσεις του 4.7λιτ που ανακοινώνει η Honda και ψιλοαπογοητεύονται μόλις συνειδητοποιούν ότι κι αυτό το ρημάδι θέλει βενζίνη για να κινηθεί!!Που να το αγόραζαν κιόλας, μπορεί απο την απογοήτευση να αυτοκτονούσαν...

Κι αφού καλύψαμε τα βασικά χαρακτηριστικά συνεχίζουμε με αναρτήσεις.
Σχετικά σφικτές σε λειτουργία προσφέρουν ικανοποιητική άνεση και απόσβεση ακόμη και έντονων ανωμαλιών. Δεν τις έχω δοκιμάσει σε πίεση σε στροφές για να δώ τι λένε, αλλά αφενός δεν είναι ο τύπος μου αυτός ο τρόπος οδήγησης ,αφετέρου δεν περιμένω και κάτι ιδιαίτερο μιας και το μεταξόνιο σε συνδυασμό με το βάρος των 1300 κιλών(1400 με μένα μέσα....) δεν επιτρέπει παιχνίδια και οι νόμοι της φυσικής δεν συγχωρούν.

Στα φρένα επίσης δεν μπορώ να πώ κάτι εξαιρετικό. Επαρκή για τις ανάγκες του αυτοκινήτου, λίγο απότομα στις χαμηλές ταχύτητες, θέλουν συνήθεια. Επίσης συνήθεια θέλει το χουι(!) του αυτοκινήτου κατα το φρενάρισμα να λειτουργεί ο ηλεκτροκινητήρας ως ηλεκτρογεννήτρια και να παράγει ρεύμα φορτίζοντας την μπαταρία.
Κινείσαι κανονικά, αφήνεις γκάζι και ξεκινάς σταδιακά την διαδικασία της ακινητοποίησης για το φανάρι που είναι κόκκινο. Αφήνεις γκάζι, αρχίζει και φορτίζει(2μπάρες), πιέζεις ελαφρά φρένο, φορτίζει κι άλλο παρέχοντας πλέον και ικανή επιβράδυνση. Πατάς λίγο ακόμη φρένο και γεμίζουν όλες οι μπαρίτσες της φόρτισης, και η ηλεκτρογεννήτρια πλέον κόβει πολύ απο την φόρα του αυτοκινήτου. Ολα ωραία μέχρι εδώ εκτός απο τα παρακάτω.

Αυτή η συνήθης διαδικασία σε μαθαίνει σε ενα αλφα ποσοστό πατήματος φρένου. Το θέμα προκύπτει όταν η μπαταρία φορτιστεί πλήρως. Σ αυτή τη περίπτωση ο ηλεκτροκινητήρας(γεννήτρια) δεν θα εμπλακεί στη διαδικασία του φρεναρίσματος μ αποτέλεσμα αυτό το άλφα ποσοστό πατήματος φρένου να μην επαρκεί(όπως συνήθως) αλλά να θέλει λίγο ακόμη! Ακόμη κατα την ακινητοποίηση το σύστημα autostop σβήνει τον κινητήρα στα περίπου 8χλμ/'ωρα κόβωντας επίσης την συνδρομή της γεννήτριας στην επιβράδυνση. Τις πρώτες φορές και μέχρι να το καταλάβω και να το συνηθίσω είχα αγχωθεί! Κι αυτό θα πάθει κι όποιος πάρει το αυτοκίνητο απλά μια βόλτα χωρίς να ξέρει την συγκεκριμένη ιδιοτροπία του.

Το τιμονάκι του είναι πολύ ωραίο! Μικρό λες και το πήραν απο καμιά τιμονιέρα για υπολογιστή,με ανατομικό σχήμα και βολικό πιάσιμο. Ευχάριστο στην αφή, ηλεκτρικά υποβοηθούμενο και αρκούντως βαρύ! Λειτουργεί η υποβοήθηση κανονικά ακόμη και με τον κινητήρα σβηστό(στο autostop εννοείται). Εχει ευχρηστα πληκτρα για τις λειτουργίες του ηχοσυστήματος και για το cruise control. Κόρνα μαλακή και στη θέση που πρέπει (ένας φίλος έχει ενα citroen και την κόρνα την έχει με κουμπί στη άκρη του βραχίονα των φλας.Εκεί κι αν θέλει συνήθεια!) Και φυσικά ρυθμίζεται καθ΄ύψος και βάθος. Σημαντικό το γεγονός ότι δεν εμποδίζει η στεφάνη την ορατότητα προς το ταχύμετρο(πράγμα που συμβαίνει και είχα διαπιστώσει κι εγώ στο insight)

Το ηχοσύστημα χωρίς να διεκδηκεί δάφνες πρωτοτυπίας είναι σύγρονο,επαρκές με όλες τις βασικές λειτουργίες που θα ζητήσει ο μέσος χρήστης. Είναι πολύ όμορφα σχεδιασμένο και ταιριάζει απόλυτα στο σχεδιασμό της υπόλοιπης κονσόλας, χωρίς να δείχνει παράταιρο. Απο επιδόσεις θα το χαρακτήριζα αριακά επαρκές ακόμη και για τον μη απαιτητικό χρήστη (κι εδώ να τονίσω ότι μάλλον τα ηχεία ευθύνονται για αυτές τις "φτωχές" επιδόσεις , παρά το ηχοσύστημα) Πάντως παίζει χωρίς κανένα πρόβλημα δισκάκια mp3 γραμμένα απο υπολογιστή και μάλιστα η σιντιέρα (εξελληνισμός της λέξης...) παίρνει μέχρι 6 δίσκους ταυτόχρονα πράγμα που σημαίνει οτι φορτώνεις μια φορά τις αγαπημένες σου συλλογές και δεν ασχολείσαι ξανά με βάλε βγάλε cd.Διαθέτει και μπάντες βραχέων ΑΜ και LW που πρακτικά είναι άχρηστες.

Οσον αφορά τους χώρους του αυτοκινήτου.
Να ξεκινήσω με το παράπονο (για να το επαινέσω μετά...). Μέγιστο φαουλ της Honda που δεν πέφτουν οι πλάτες των καθισμάτων. Το πορτ μπαγκάζ μικρό δεν είναι, αλλά δεν είναι σε καμία περίπτωση και αυτό που περιμένεις να αντικρύσεις βλέποντας τα σχεδόν 5 μέτρα του αμαξώματος.Απο την άλλη βέβαια σκέφτεσαι οτι τα υβριδικά συστήματα δεν έχουν σχεδιαστεί να ταιριάζουν στα συμβατικά αμαξώματα των βιομηχανιών πραγμα που σημαίνει ότι κάπως πρέπει να βρείς χώρο για τις μπαταρίες.

Εδώ θα ξεφύγω λιγάκι για να πω τη διαπίστωσή μου, μιας και στο ψάξιμο που έκανα είχα δεί όλα τα υβριδκά μοντέλα της αγορας και όλα αντιμετώπιζαν το ίδιο πρόβλημα, πως θα βολέψουμε τις μπαταρίες. Η μια λύση λοιπόν είναι του civic και αφαιρεί ένα τεράστιο πλεονέκτημα του αυτοκινήτου, τοποθετώντας τις στην πλατη των πίσω καθισμάτων.
Το insight και το jazz απο την άλλη(όπως επίσης και το prius και το auris hybrid) τις έχουν τοποθετημένες στο πάτωμα του χώρου αποσκευων και τα καθίσματα πέφτουν κανονικά. Εκεί πάλι τίθεται θέμα ύψους του χώρου αποσκευών με αποκορύφωμα το πορτ μπαγκαζ του auris hybrid το οποίο κυριολεκτικά είναι μικρότερο κι απο αυτό του mazda mx5(που δεν φημίζεται για το χώρο του κι όσοι το έχουν δει καταλαβαίνουν για τι στένα μιλάμε!) Επίσης η τοποθέτηση στο πάτωμα δημιουργεί και κάποιους περιορισμούς στο θέμα τροχός ρεζέρβας. To civic τουλάχιστον έχει ρεζέρβα ανάγκης που λένε με τον λεπτούλη τροχό.

Αυτό και μόνο είναι το παράπονο όσον αφορά τους χώρους γιατί κατα τ άλλα οι Ιάπωνες έκαναν πολύ καλή χωροθέτηση της ευρύχωρης (ομολογουμένως) καμπίνας.Δε ξέρω απο νούμερα και μετρήσεις αλλά οι πίσω κάθονται ανετότατα και με μπόλικο αέρα στο κεφάλι (και το τονίζω αυτό γιατί στο insight στα πίσω καθίσματα απλά έβρισκα ταβάνι με το ύψος μου να είναι 1.74!!!) Οι μπροστά όμως είναι άρχοντες! Θερμενόμενες πολυθρόνες με εύκολες ρυθμίσεις(δεν ρυθμίζει όμως την μέση...αλλά δεν δημιουργεί πρόβλημα έτσι κι αλλιώς) και μπόλικες θήκες (οι οποίες σημειωτέον καλύπτονται κιόλας) που βάζουν τέρμα στην αναζήτηση πατεντών για να βολέψεις ψιλά,πορτοφόλι, 2 κινητά,τσιγάρα(πρέπει να το κόψω...) γυαλιά ηλίου δικά σου και της γυναίκας σου( ναι ναι αυτά με τις τεράστιες θήκες που έχουν λόγω καμπυλότητας και τεράστιων φακών..) και να σου μείνει και χώρος στο ντουλαπάκι στο υποβραχιόνιο (ρυθμιζόμενο κι αυτό) για σαβούρα τύπου μωρομάντηλα, μπουκαλάκι νερό κλπ

Στα ηλεκτρικά παράθυρα έχω ένα παραπονάκι. Γιατί ρε Honda , την στιγμή που όλοι σχεδόν οι ευρωπαίοι κατασκευαστές βάζουν αυτόματους διακόπτες σ όλα τα παραθυρα εσύ βάζεις μόνο σ αυτό του οδηγού? Μιλάμε για ένα αστείο συστηματάκι, με αστείο κόστος αλλά απίστευτα πρακτικό! Μου δίνει στα νέυρα επίσης το γεγονός ότι το κλείδωμα των θυρών με το τηλεχειρηστήριο δεν κλείνει τα παράθυρα αν τυχόν είναι ανοιχτά. Γιατί δε πήρες ευρωπαϊκό ρε φίλε τότε.Γιατί μας παιδεύεις μωρή Honda λέω εγώ και βάζεις συστήματα που βάζουν και τα Hyundai (no offence για τα συγκεκριμένα, για τα λεφτά τους είναι αξιολογότατα!) Οπως επίσης και με τους καθρέπτες που είναι ηλεκτρικά ανακλινόμενοι. Ωραίο και ψαρωτικό συστηματάκι,αλλά αμα πας να τους κλείσεις με το χέρι απλά δεν γίνεται, πράγμα που σημαίνει ότι σε (διόλου απίθανη) ενδεχόμενη επαφή θα σπάσουν και ταυτόχρονα τα σου φύγει και ένα δάκρυ φέρνοντας στο μυαλό τον Σαρακάκη...

Στο κινητήρα να τονίσω επίσης ότι είναι απαραδεκτο εν έτει 2011 να κατασκευάζουν κινητήρα με ιμάντα κίνησης εκκεντροφόρων τη στιγμή που σχεδόν όλοι οι κατασκευατές στρέφονται στην (ακριβότερη κατασκευαστικά, αλλά φθηνότερη στη τσέπη του καταναλωτή) καδένα. Αλλαγή στις 40 και κάθε 40 χιλιάδες χλμ με το κόστος αντικατάστασης τους να μην έχω καμιά διάθεση να το μάθω(αλλά θα το μάθω όπως και να έχει δυστυχως...)Επίσης λαδάκια με ιξώδες μηδέν (κοινώς πανάκριβα) για χατίρι της οικολογίας και της χαμηλής κατανάλωσης (και καλά). Και άντε οι ευρωπαίοι (για ευρωπαϊκό πήγαινα στην αρχή μη βαράτε!Για αυτά είχα ψειρίσει τις λεπτομέρειες) δίνουν 30.000χλμ για την αλλαγή λαδιών στα τουρμπομοτέρ τους (το ποιος τ ακολουθεί αυτό με την κατανάλωση λαδιού που έχουν είναι άλλο θέμα...) η Honda δίνει 20 και μάλιστα τονίζει ότι εαν το αυτοκίνητο οδηγείται καθημερινά για λιγότερο απο 8 χλμ ανα διαδρομή τότε αλλαγή στις 10!!!!Αντικειμενικά καλά τα λένε,αλλά στη πράξη χωλαίνει το πράγμα.Τελοσπάντων.

Τέρμα λοιπόν με την γκρίνια μου γιατί τ αμάξι είναι πολύ απλά μ@@@ναρ@ και είμαι καταερωτευμένος μαζί του!!!Κι αμα δεν είχε τα ελαττώματα του και ήταν τέλειο δεν θα είχαμε λόγο να γκρινιάζουμε και ο Σάρακας θα ήταν φτωχός!

Καλά χιλιόμετρα να έχουμε παιδιά κι όποιος αποφασίσει να το αγοράσει ας έχει υπόψη του τα παραπάνω για να ξέρει τι παίρνει και να μην ζεί με αυταπάτες. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν πρόκειται να γίνουν κλέφτες(καλά όχι οτι δεν είναι , φτωχές εννοώ) και το αεικίνητο απλά δεν υπάρχει...
The administrator has disabled public write access.
The following user(s) said Thank You: Big

Απ: Honda Civic Hybrid 2008 3 years 1 week ago #179

Πολύ ωραία τοποθέτηση!

Καταρχάς καλωσόρισες και καλορίζικο το όχημα με υγεία πάνω από όλα. Τα μέλη του ΦΟΡΟΥΜ και όλοι οι υβριδικοί φίλοι εδώ θα σε βοηθήσουν σε ό,τι χρειάζεσαι.

:)
Last Edit: 3 years 1 week ago by Big.
The administrator has disabled public write access.
  • Page:
  • 1
Time to create page: 0.784 seconds